Fredag-helg

Äntligen helg. den här skolveckan har varit seg, men brukar väl vara så i början efter att man haft lov. hoppas att veckorna kommer flyta på fortare nu framöver. längtar redan tills nästa lov.
skola idag då. sen när jag kom hem blev det en långpromenad med Linnea och Tina, skit skönt, fast blev skapligt blöt eftersom det började spöregna, menmen. sen drog jag hem och duschae, sen for jag och Linnea och hyrde film. ikväll blev det filmen "mammut", jag linnea och tina bäddade ner i soffan, alla tre med varsin filt och ett glas med hallon smooothie :D mums. sedan startade filmen, stod inte på förens man hörde Tina snarka ifrån fotöljen xD haha, efter ca en timme somnade även jag.. haha. men vaknade typ direkt, han iallafall se slutet. filmen var inte särskilt bra tycker jag, hade hört att den skulle vara skit bra, men nej det kan jag då inte hålla med om.
imorgon blire borlänge med ida och robert :D hade väl tänkt att shoppa lite, var ett tag sen nu. ska nog sova nu så jag orkar upp imorgon bitti. godnatt



 oemotståndlig

Kommentarer
Postat av: nea (:

hahaha ;) DU är bäst :*

2009-09-01 @ 22:45:19
URL: http://linneahagstrm.blogg.se/
Postat av: lina

DU är bäst! älskar dig

2009-09-02 @ 10:07:41
URL: http://linnapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0