jobbigt

blev som sagt att åka inlines idag. vi började med att åka några varrv på månstabarnan, sedan  kom det en massa folk dit som skulle ha nån hundträning, så vi bestämde oss för att åka hemmåt. och jag kan säga att jag var inte på världens bästa humör, hade sådan jäkla huvudvärk + att jag fick ont i ryggen. jag åkte bara och klagade hela vägen tror jag, var nog lite bitchig, haha. men har varit så jäkla trött idag, kan beror på det ;) haha. vi har ungefär åkt 10 km, bra träning, kommer nog ha träningvärk i röven imorgon gissar jag på.
nyss kikat på lite fotboll, sverige-ryssland, svergie vann med 3-0 !
ska nog snart krypa ner i sängen och lyssna på lite musik och bara slappa. börjar inte förns kvart över ett imorgon. så himla onödigt att åka ner till mora för att bara ha en lektion. bussarna går så jäkla dåligt till mora så måste åka redan tjugo över nio imorgonbitti. så får väl sitta i skolan i ungefär 3 timmar, usch tråkigt. får se vad som händer imorgon, tror jag ska ta mig en springtur iallafall.. nu ska jag ta min spruta .. :O sen lägga mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0