Måndag

Vaknade runt elva morse av att mamma kom in och väckte mig -_-, jag som verkligen vela sova länge idag. menmen. Senare frågade Linnea om jag vela följa henne och sola, och det vela jag självklart! Så vi drog ner till baduhuset runt halv ett , fick lov att skynda mig hem sen för skulle till mora och köpa ny säng :D.. när vi kom till mora for vi in till polisstationen för att se om nån lämnat in min telefon, tyvär hade ingen gjort det. Då kom pappa på att vi kunde fråga om dom fått in nån rosa monark cykel, ( min brors cykel blev stulen nån gång i februari och vi har inte polisanmält det), men vi tänkte att det är väl ingen ide att fråga det nu, det var ju lixom ett halv år sedan. Men vi gjorde ett försök, och det resulterades i att vi fick tillbaka cykeln, ganska komiskt. aja, hittade iaf en säng :D när jag kom hem for jag och Linnea ut och fotade lite , mys. Nu ligger vi här i sängen och har nyss sett på en film, den sög !! ska ladda in bilderna på datorn nu, kanske slänger upp nån på bloggen sen.. nu ska vi inviga min nya säng ( misstolka det inte ) !! hahaha

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0