Måndag

Ännu en skoldag avklarad. har varit en helt okej dag. skolan var inte så jätte jobbig. när jag kom hem från skolan blev det nörda lite dator, haha som jag gör nästan hela dagarna när jag inte är i skolan ;) haha nejdå. aja. blev iallafall en springtur till fortum med Linnea och Ida, vi gymmade lite och sedan solade. Ante kom även förbi, han skulle testa sola för första gången, shit va rädd han var. fick lov att stå alldeles vid kanten av solariumet och typ prata hela tiden xD. efter ante solat klart sprang vi hem igen. blev hem och ta en dusch, och nu sitter jag här, och nördar som vanligt. ska nog försöka somna tidigt ikväll, eftersom jag inte är den piggaste på morgonen.

duärbra!

Kommentarer
Postat av: Linnea

2009-08-25 @ 20:44:11
Postat av: Linnea

2009-08-25 @ 20:44:11
Postat av: nea

Du är bäst <3

2009-08-25 @ 20:44:49
Postat av: lina

du är :* <3

2009-08-25 @ 20:47:07
URL: http://linnapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0