Måndag

Imorse var jag riktigt trött när jag vaknade, men tyvär fick jag lov att kliva ur sängen tillslut. Åkte till skolan med  halv sju bussen , drygt. Hade musik imorse, var bara teori idag, imorgon ska vi spela instrument :D . Sen på naturkunskapen skulle vi labba typ, idag blev Johan min labbkompis :D. sen mitt i alltihop kommer det en tant och säger att vi skulle ha knäppt skolfoto för tio minuter sedan, hon gav oss värsta utskällningen, vi hade inte en aning om att vi ens skulle knäppa idag. Så vi fick avbryta lektionen och gå till aulan där vi skulle knäppa gruppfoto och enskilt. såg as skabb ut. var inte förbred på skolfoto idag :( menmen.
Efter lunchen var det idrott, vi paddlade. Det var riktigt kul, fast drygt. Var bara jag,Johan, Viktor och Kjell som paddlade långt, alla andra gav upp efter en kvart. haha.

Nu kikar jag lite fotboll. Sverige-England!
hörs sen kanske .

slänger upp en liten bild på bästa Johan! :*pusssss


Kommentarer
Postat av: jossan

bilden vilka minnen ;)

2009-09-03 @ 14:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0