Onsdag

skönt med sovmorgon imorse, skulle ha åkt buss imorse men blev till att åka bil, så kunde sova till tio , grymt skönt att få vila ut sig lite. dagen i skolan var grymt seg, hade engelska i två och en halv timme, sen slutade vi. jag och kristina tog en liten rast på lektionen , så vi satte oss i korridoren lite, så kom det en snubbe och sa att han kom från mora tidningen, han frågade om han fick knäppa ett kort på oss, efter en stunds betänketid sa vi till slut ja! haha, ångrar mig som fan, bilden kommer vara as ful xD, hoppas det blir en liten bild sen när den hamnar i tidningen. fick sluta tidigarie idag så var hemma runt fyra, satte mig vid datorn lite, sen åt jag. sen tog jag mig en springtur i regnet, grymt skönt. älskar att springa när det regnar. nu sitter jag här och gör ingenting. skönt det med. ska snart krypa ner i sängen med datorn tror jag.



still waiting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0