Onsdag

Slapp dag. Tog en liten springtur imorse längs älven, riktigt skönt, men knät krånglar fortfarande lite men bara att bita ihop, ska se om dt går att göra något åt, har ju fått mina inlägg, men dom har slutat göra någon värkan :/, ajaj. sen efter det blev det stallet, blev en ridtur med robert och ida :D fjärde dagen irad som jag rider nu, dt är fan ganska kul, haha :D , sen blev dt hem och duscha och slappa vid tv:n, sen drog jag mig ner till ip och tittade på brors match, jossan och hanna kom också ner sen , älvdalen vann väl typ med 5-2 trorja? nu sitter jag bara här typ, känner mig rätt så trött, så blir nog en tidig kväll igen kanske, imorgon blire iaf mora med Ida, måste inhandla nya skor och kanske en tröja elr nåt!!

/ linap

Kommentarer
Postat av: jossan

sen blir det kalas >:D

2009-08-13 @ 11:26:25
URL: http://jooofin.blogg.se/
Postat av: Anonym

lett :D wiiiie

2009-08-13 @ 13:26:18
URL: http://linnapersson.blogg.se/
Postat av: Idaa

Vi får väl försöka komma iväg igen nån dag, så jag kan hålla mej frisk!:D

2009-08-13 @ 14:15:29
Postat av: Anonym

Jaaaaa :D (y)

2009-08-13 @ 17:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0