Torsdag

Idag började alltså skolan tyvär. Gick upp runt 8 imorse , hade tänkt åka nio bussen till mora, vi började tolv men gick ju tyvär ingen senare buss så jag skulle hinna i tid. men sen innan jag gick till bussen prata jag med johan , han skulle åka bil till skolan runt elva med sin bror, så jag fick åka med där, så slapp åka buss imorse, skönt. Var riktigt tråkigt i skolan, först samlades alla ettor i aulan, sen gick alla till sina respektive klassrum, tråkigt !slutade typ tre, drog till bussen, kom hem runt halv fem. sen vid sex gick jag och Ida och hälsade på linnea som jobbade på bärlagret idag, var där en stund och pratade lite, sen gick vi vidare till jossan, skulle säga hejdå, för hon flyttar till varberg imorgon :( ha dt bra <3. nu ligger jag är och slappar i min ny bäddade säng, alltid lika skönt att sova då. imorgon blire uppstigning halv sex, drygt. bussen går halv sju. snart sova. godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0