<33

skulle vart på cirkel ikväll men vi skippade de. Istället gick vi ut och gick en sväng ist. Skit kallt ute så vi gick inte särskilt långt, typ bara till ishallen. Jag trodde det skulle vara varmt ute så jag sket i långkalsongerna och så tog jag en tunn jacka, sen när vi går berätta Ida att det är 10 minus ute. usch.. .jag och Ida gick in och kikade på träningen lite, medans Nea gick hem eftersom vi hade brumma med oss också, och går inte att lämna henne ute eftersom hon biter sönder kopplet då.

Nyss sett på DH och druckit glögg. Men fick inte särsklit mycke eftersom min egoistiska bror drack upp allt!!!!

Imorgon äre onsdag, alltså sovmorgon ! skönt.
Har utvecklingssamtal också..


Bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0