<3333333

skolan är så jävla tråkig, men samtidigt så jävla bra. har så jävla kul med Johan, Sofie och Martin, går inte en dag utan att man minst har haft 5 riktiga jävla skrattanfall. ni är så jävla bäst, ni gör min vardag. love

Idag skulle jag, johan, sofie och martin redovisa om våran pedagogik på bf. vi skulle berätta lite historik, visa en teater och visa ett litet avsnitt ur en film. Jag och Sofie gjorde ordning ett power point och johan och martin skulle leta reda på nå bra vi kunde visa ifrån filmen, så dom gick iväg till ett klassrum och tittade på den, dom kom sen tillbaka efter tio minuter och sa att dom hittat ett bra klipp.
Sen när vi skulle redovisa gick det skit bra, ända tills vi startade filmen, då det visade sig att det inte alls handlade om pedagogiken, istället vare nå jävla repotage om nå museum som hade massa mumier. hahaha. johan viska då åt mig att dom inte ens hade tittat på filmen eller nå xD , jag, sofie johan och martin började allihopa as garva, dom andra fattade ingenting och börja fråga vad filmen hade med pedagogiken att göra, vårat svar på de blev : inte en jävla aning.

k u l d a g !

Kommentarer
Postat av: oggy

nu funkar <3 iaf ;P

2009-12-02 @ 10:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0