CALLE

for upp och hälsade på Lisa och Ellie inna bandyn. Kommer nog inte hinna träffa dom nå mer den här helgen eftersom det är bandy imorgon och på söndag jobbar jag och då åker dom hem, tråkigt. får se hur länge det dröjer innan vi ses nästa gång.

Bandyn gick kasst för mindel idag kände jag.. blev visst inte hela laget den här gången ändå, amanda kunde inte. vi har inte tränat hela laget en ända gång ...
Men imorgon ska vi ge järnet. finns bara en sak, seger.

idol finalen... jaha. vad ska jag säga.
Calle var verkligen helt jävla underbar. älskar hans röst, hans utseende, han är grymt snygg, han verkar vara en sån jäkla go kille. jag älskar hela han. tycker han var snäppet bättre än erik ikväll. röstade slut på 120 kr, så mitt saldo blev 0.30 öre.
Han var verkligen värd att vinna.
Blev så jävla arg när de visade sig att det var eriks låt som börjades spela, va glad att ni inte var i min närhet.
Men hoppas att Calle kommer få skivkontrakt och att man kommer få höra hans musik på radion och massa ändå.
I MINA ÖGON ÄR DU EN VINNARE <3


Ska ta ut min ilska på planen imorgon, på motståndarna förstås ;)

morgondagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0