cant stop loving you

sovmorgon imorse, skönt.
Hade utvecklingssamtal direkt när jag kom till skolan, höll på i typ en timme, hade ganska mycket att prata om kändes det som.

Kom hem från skolan tio över fyra, for till mora igen tjugo över fyra med Nea och hennes mamma. Riktigt trevligt. Blev en kortis på stan, och sen vidare upp till noret på dollar store, kappahl och maxi.
Vi har nu fixat hårband till bandyn ;) banden var as billliga också :D

När jag kom hem blev det glögg och pepparkakor och att titta på AIK-MORA på tv , när jag kom hem låg mora under med 3-0, men direkt när jag började titta så vände mora till 3-4 :DDD king. jag ger tur!

Orkade inte se på greys ikväll,tittade på paradise istället.

Nu ska jag skypa klart med Ida, sen blire sängen <3


Kommentarer
Postat av: Ida

King med hårbanden ju ;)

2009-12-02 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0