:D

tänkte berätta lite om matcherna idag.

första matchen spelade vi mot sweeties, ett tjejlag ifrån Idre. Dom tog ledningen med 1-0 ganska tidigt , emn sedan fick jag in 1-1, och med en minut kvar lyckas Ida göra 2-1 till oss :D så första matychen vann vi . :D
Andra matchen var andra serien, vi mötte nå killar i typ 20års åldern, diom lekte typ med oss, vi hade noll skott på mål ;) haha, men resultatet blev bara 3-0 till dom.
tredje matchen var mot ett till idretjejlag, dom vann tyvär med 1-0.... surt.
Fjärde matchen var mot sweeties igen, en riktig gris match. Domaren dampa på Nea, hon fick två varningar, skulle hon få en till skulle han blåsa av matchen. Jag och en till tjej började tjafsa, allt började med atthon sa åt mig att ha nere klubben, slutade med att jag skrek jävla bitch till hon. Det var värsta tjaffset utan för planen också med deras äcklioga killar. Den matchen slutade oavgjort. de två idre lagen gaddade ihop sig mot oss.
Femte matchen var mot det andra idrelaget, vi fick lov att vinna över dom för att ha nån chans att vinna serien. och vann var just vad vi gjorde, 1-0.
speakern sa då i mikrofonen att vi kom på delad etta plats och att vi hade samma målskillnad, så det blev till att spela en final match. fan vad nervöst det var. fullt med folk som skulle titta på matchen.
Men efter en minut hade gått av matchen så lyckades jag få in 1-0 till osss. det var riktigt nervöst dom sista fem minutrarna, vi stressade upp oss och bara rensade typ. plus att båt och en massa stod och skrek på osss. när det var en minut kvar av matchen blev jag fälld bakom eget mål, och i samma stund gjorde dom 1-1, men som tur var gilldes inte målet och vi fick frislag ist ;) slutresultatet blev 1-0 TILL OSSS!!!!!!!!!!! VIII VAAAANNNNNNNN!!!!
så jävla skönt vare. riktigt grinit vare efteråt.alla hatade oss. lite folk som buade när vi gick uppp på scenen. haha. who cares.

justja, när vårat lag satt i omklädningsrummet så kom mange schmitd in till oss och sa : forza norrabyn :D haha

varit en toppendag!!! VI ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: #12 norra byn ;D

Vilken toppen dag & vilket toppen lag :D:D:D:D <3

2009-12-13 @ 12:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0