:D

orkade inte blogga igår.
men först åkte vi och städade runt åtta  och kom fram runt halv tio. Fick städa med Linnea, gick riktigt bra. Jäklar vilka snygga hus vi hade, hade lätt vilja bo där . men lär ju kosta en aning för mycke. var riktigt stressigt igår, eller först låg vi bra till, sne kom hasse och gav oss fler och fler lägenheter. tillslut när vä äntligen var klara så fick jag och nea lov att åka och hjälpa nå thaior, när vi kom dit börja dom snacka på thailenska, vi ba: öö va?haha
på vägen hem höll vi på att krocka med en älg. lovar att vi va 1.5 sekunder från att dö.
När vi kom hem tog jag och Ida sparkarna ner till ishallen för att titta på sista matchen av julcuppen, matchen vbar mellan veteranerna och innebandyn. as rolig match och jävligt spännande, 10000 ggr roligare att se dom än på sop BJ. jag och Ida var dom ända på läktaren som hejade på innebandyn xD matchen slutade 4-4, vilket betydde att innebandyn vann hela cupen :D !
For sedan hem och duscha osv , sen for jag till Ida. Vi skulle se film men filmen var inte klar när jag kom och Ida häll på att städa. Så gick in och kolla film med Joel ett tag, sen vela Ida spela spel, så vi spelade barn geni med Jona.När vi hade spelat klart var filmen  klar, vi kollade seventeen again, Jona vela också vara med, och för enn gång skull kunde han vara snäll. haha. filmen var väl sisådär, men zac vara ju iaf ursnygg.

Idag tror jag att jag och Ida ska tolka :D wiie. får se om jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0