:D

legat hemma och slappat hela dagen, super skönt.

Lisa och Ellie är i dalen nu på besök över helgen, riktigt skoj :D tror dock att jag inte kommer hinna träffa dom så mycket efter som jag har fullt upp :( menmen.

Blev bandy träning ikväll med nea, jona,joel och sandra, fast vi fick lov att vara i lilla gympa salen eftersom det ska vara lucia i rot imorgonbitti.
idag gick det as bra, fast drygt som fan. jag nea och sandra lyckades till och med vinna över joel och jona, det är fan bra gjort, grymma är vi!!
Imorgon blire träning med hela laget, jag, nea, ida, amanda och sandra ! :D

har precis sett på mammas pojkar och paradise hotel. ÄNTLIGEN ÅKTE BITCH FRANCESCA UT!

nu ska jag sova, har sovmorgon imorgon men vet inte om jag ska på lucia...

Idag bestämmde även jag nea och ida att vi ska byta julklappar med varandra :D kan bli skoj ;) tror jag vet vad jag ska ge dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0