deleted

Lucian var riktigt mysig, julkänslorna började krypa fram.
Fick en skrattattack där också när en liten kille spelade trombon elr vad de heter, och sen när man tittar bak på Johan som sitter där som en smällröd tomat och håller inne skrattet blev det inte bättre, haha.
Inte långt kvar tills julafton nu, prick 10 dagar.
Inte köpt nå julklappar än heller... men ska köpa till Nea och Ida i veckan tror jag :D vet exakt vad de blir ;)

Idag efter jag hade duschat hade mitt sår ifrån innebandyn blivit värre, det varar as mycke och svider som f*n. Kan inte sträcka ut hela benet för så stramar det som fan. stackars mig. nat

Nyss sett paradise, jag blir toookig. äckel rami.

Sovmorgon imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0