forever

blev att gå upp tidigt imorse för att åka till sälen och städa.
när jag stpd vid handlarn och väntade på skjuts så kom det en minibuss med en gubbe soom körde, var helt tomt i bussen, så han frågade om det var jag som skulle till sälen och städa, så jag sa ja och sen fick jag hoppa in i bilen med han, känndes ganska läskigt, hade in en aning om vem han var, hade aldrig sett han. fast sen åkte vi och hämta 7 pers till.
drygt attt jobba.. men vad gör man inte för pengar.
på hemvägen satt jag, malin och therese back i skuffen i tre säten, så vi fick sitta baklänges, känndes värsta cp xD

När jag kom hem blev dte att baka, och sen for jag på lucia för att titta på dom bästa jag vet.
dom var så fina så :D

efter lucian fråga Ida om jag vela bada badtunna med hon , så for till henne runt åtta. blev mys i tunnan med varm oboy och pepparkakor, blev massssa prat, väldigt behövligt<3

nyss sett paradise, kommit in nåt nytt äckel. han ska ut.
sovmorgon imorgon eftersom musiken är inställd :D
Natti

mår great efter segern igår ;) NORRA BYN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0