its a change

vaknade med en fruktansvärd halsont imorse, men fick lov att pallra mig upp till skolan ändå, är ju ändå snart lov. men tror jag har en börjar på en förkylning nu tyvär..
skolan var helt okej idag. bf hela dagen, vi kikade på sällskapresan hela morgonen :D efter filmen fick vi nå diskussions frågor bara, så vart rätt så slappt idag. orkade inte fara på boll och racket så drog hem.
gick och väntade på nea när jag kom hem eftersom vi skulle gå och handla hårfärg.
for sedan hem och åt, sen drog jag till nea så färgade vi mitt hår.. läskigt. jäkligt onant kan jag då säga.
efter vi färgat klart for vi till bajsverket och bastade (y) asskönt.
nu har jag precis tittat på paradise. JAG BLIR GALEN. JAG HATAR RAMI. ÄCKEL TURK. GÅ OCH DÖ. HAN HADE UT MIN ANDREAS. NU HOPPAS JAG ATT CATJA HAR UT HAN OCH ATT CATJA,CIMON,GRETA ELLER CHRISTOFFER VINNNER !

nu blire sängen. imorgon ska jag och sofie redovisa om min bror, sen efter de blir det tårta. och klockan ett blir jag kvar i skolan, för då ska jag få chansen att jobba upp mitt betyg i naturkunskap.

hejdå blondie :(


Kommentarer
Postat av: oggy

fin bild (Y) :)

2009-12-17 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0