Lördag

bara vara hemma hela dagen och tagit det lungt och umgåtts med familjen. inte så ofta det händer faktiskt. så var faktsikt riktigt skönt.

Först tittade vi på Robinsson (y) drack glöggg :D
Sen tittade på en film som hette " resan till jordens medelpunkt" , en film som jag starkt rekommenderar. alltså den var verkligen grym, plus att lill killen var assnygg!!! då blev ju filmen lite bättre ;)
filmen var en 3d film, så då kom jag på att vi hade ju såna där glasögon från en spykids film, så plockade fram dom, så där satt jag mamma och pappa med såna där brillor alla tre och såg allmänt fåniga ut xD haha.

 

nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon, för imorgon börjar vinter städningen igen.. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0