new way

shuuue.
full rulle igår, hann inte skriva.
men kvällen och även natten tillbringades hos Ida.
Först spelade vi spel med Jeppe och Jona samtidigt som Ida slingade Jeppes hår. jona och jeppe fuskade som vanligt.
vette fan hur vi fördrev tiden den kvällen, gick asfort.
fast vi kikade på jvm också (y).
Sen började jeppe och jona dryga sig som alltid, jeppe satte sig på mig och tog i mina armar, sen tog jona i mig och tryckte upp hans vidriga äckliga snus i min mun. VIDER.
sov hos Ida inatt :D vi la oss halv sex (y) vi var inne och gjorde en massa acapela filmer, som både Oggy och jona älskar .

förresten gick min tele sönder helt plötsligt igår, vette fan vad som hände. så nu har jag nån annan kassssssss.
nyårsafton imorgon (y) hoppas på en great kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0