PUSSSS

julafton spenderades med släkten uppe hos mormor&morfar, blev en massa julmat, pratande, julklappar, tv tittande :D älskar när alla är samlade så där, tyvär så blir det ju alltför sällan. men hade det riktigt trevligt. kalle anka var ju såklart dagens höjdpunkt, det bästa är tomtens julverkstad och långbens husvagnsemster ;)
fick väl typ kläder, pengar, underställ, parfym, wiispel, presentkort mm. :)

Idag har bara varit en riktigt slappis dag, riktigt skönt. vaknade runt elva och då gick jag upp och spelade tv-spel med sanna, vi satt där från halv tolv till klockan fyra :D, sen efter det åt jag och familjen julmat (y)
sen blev det ytterligare lite tv-spel, sne kännde jag att jag fick lov att få lite luft, så gick och lämnade platttången till adde och pottan. så fick väl typ 7 minuters luft ;) sen in och spela igen . och vid sju tittade jag, mamma, pappa och sanna på en prinssessas dagbok, och direkt efter det blev det narnia :D . narnia, shit vilken grym film , om ni inte sett den så borde ni det. alla figurer är värsta fräna, endel även värsta läskiga.

nu har jag iallafall krypit ner i sängen. imorgon blire julklappsutdelning (som vi skulle gjort igår egentligen) med brudarna som jag inte träffat på två dagar nu, ovanligt länge, är så van att träffa dom precis varje dag.

hade tänkt ladda upp en massa bilder idag, men orkar fan inte, kanske göra imorn eller nå istället.
Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0