smiling back at me

blev inge bandy idag heller, iställer for jag, nea och ida ner på badet istället och bastade, super mys (y), ni är bäst.
kikade även på träningen efteråt, som alltid .

när jag kom hem blev det tv, paradise hotel, seriöst det är grymt. nämner det efter varje avsnitt xD
hata francesca!!! hon ä dum i huve.

smakade även lussebullarna jag och mammsen baka idag, super goda.

Har nyss sett på "king kong", ganska bra film, fast orkade inte se klart hela eftersom den är tre timmar, men ska se klart den imorgon eftersom jag är ledig :D

på fredag har vi bara en lektion, naturkunskap, börjar halv elva. fast är ju lucia i skolan klockan åtta så kanske far på de för det är ju super mysigt.

Godnattt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0