take my hand

kort skoldag.
började klockan tio så tog nio bussen till mora, när vi var vid kristineberg (där vi går av bussen) så plingade varken jag,johan,jeppe,wesa eller knuts, så bussen körde förbi. man är så van vid att den jämt stannar där så det var ju inget nån tänkte på. blev ju lite panik där ett tag. bussen fortsatte upp mot lasarettet där slutstationen var, men när den var framme så gick ingen av oss av bussen så chaffören frågade vart vi skulle , vi ba: kristineberg, vi glömde plinga när vi åkte därförbi. så han fick lov att skjutsa oss till skolan. haha (y), jag och johan kom en halv timme försent. oooops. men det löste sig.
efter maten hade vi bf. skulle hålla på till klockan 4, men jag och sofie fick sluta kvart över ett eftersom vi blev klar med arbetet om min bror.

direkt när jag kom hem blev jag sur. vet inte varför. arg på alla i familjen utan anledning.

runt sju blev det en promenad med flicksen, trevligt som alltid. blev en sväng in till ishallen som alltid (y).
när jag kom hem blev det en varm dusch och sedan glögg och pepparkakor :D
tittade även på programmet "jag vill bli stjärna" eftersom att mammas kusin och hans son är med i de, han som kör cross är alltså min 3-männing, lite fränt ;) haha . not. men ändå , lite coolt faktiskt... ;)

Ingen skola imorgon eftersom engelskan är inställd , s k ö n t.

nu ska jag se på en film trorjag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0