Tisdag

tog somsagt lov igår, så imorse blev det sovmorgon (y). fast gick upp vid halv tio och åt frukost, sen fixade jag mig osv.
Drog vidare till Nea runt elva, sen kom Stefan och hämtade oss, så hämtade vi ida och sedan drog vi till mora.
Vi var skapligt sega när vi kom dit, ingen var typ på shoppinghumör. men sen kom vi igång. adde var också imora, så vi gick iväg och fixade npgra klappar tillsammans.
sen gick jag nea och ida och luncha på kaffestugan. mums.
sen vare bara att fortsätta leta klappar, tror faktiskt att alla hittade de dom skulle. skönt att ha det gjort.
innan vi for hem for vi på mperformance, nått äckel som glodde...

har precis kommit hem, haft tjejmys med flickorna. blev film och popcorn (y), men en urusel film. kommer dock inte ihåg namnet.
Idas bror är störd. tog min tele och kikade till dom flesta killar i min kontaktbok . men inte en aning oom vad han skrev eftersom har raderat inkorg och skickat. cp.

imorgon blire att packa kassar på ica åt min latabror.

snart julafton :DDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0