utan er vore jag ingenting

bastun var mys. men tog 40 min innan vi kunde basta, eftersom Nea lyckades ha ner en kork i ett avlopp, så vi fick lov att försöka få upp den igen. jäklar vad svårt det var, försökte med allt vi hittade, penna, skruvmejsel,sax, tång, sked, fingrar, tvål pump, topps. tillslut fick jag upp den med skruvmejseln och saxen.

ligger i sängen och bara funderar på allting mellan himmel och jord.
måste sluta tänka på allt negativ hela tiden.
är så himla glad att jag har världens bästa vänner, ni anar inte hur underbara dom är.
ska göra 2010 till det bästa året nånsin. ska inte gå runt och deppa. ska umgås med dom jag tycker om och glömma allt dåligt jag varit med om. det är bara att blicka framåt istället.
tillsammans ska vi göra livet underbart

you raise me up <3




Kommentarer
Postat av: Ida

Nu gör vi som vi sagt :D

2009-12-22 @ 00:43:53
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wii! :D Låter toppen :D puss på er! Jag älskar dej <33

2009-12-22 @ 09:50:08
URL: http://linneahagstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0