you make me feel good!

sovit as dåligt inatt. sist jag kollade klockan var den halv två. antar att jag somnade nån gång runt två. näsan helt täppt och jag var inte ens trött. låg bara och stirra upp i taket. var helt död när klockan ringde halv sex imorse.
skolan var allmänt seg idag, bara prat på musiken, film på svenskan och film på naturkunskapen.
skulle ha varit på teater vid ett, men jag johan och martin åkte hem med tolv bussen (y), blivit lite mycke skolk nu på slutet ;) haha, äsch, ska skärpa mig efter jullovet. behöver ladda om batterierna.
Nu har jag iallafall tagit lov. skiter i skolan imorgon, bara onödigt.
blir en sväng till mora iallafall imorgon med Ida och Nea, lär fixa klart alla julklappar.

Ikväll blire basta med Nea på bajsverket :D mysmys!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0