Fredag

Boggberg igår, roligast på länge, sällskapet var det bästa. Inge regn alls där upp (y) vilket gjorde det ännu bättre. Var väl svårasdt att hitta skjuts hem, men det löste sig till slut. Annars vet jag vart vi kunde ha farit, hahaha. Vi kom väl hem vid 2 ungefär, då drog jag och Ida till Tessies lägenhet och sov där, riktigt trevligt. Nu sitter jag bara här och läser bloggar som vanligt, men lär väl få lov att duscha nu eftersom Ida tycker jag är så seg! Ikväll blire en sväng till Mora :D


Kommentarer
Postat av: jossis

ahhaha kom ni hem 2 jag kom typ hem halv 3 3..men tror ni körde om oss när vi stannade o pissa x) HAHAHA kung kväll (Y)

2009-08-02 @ 21:13:24
URL: http://jooofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0