Måndag

Blev en hemma kväll igår, låg i soffan hela kvällen och kika film, var verkligen super trött. Imorse väcktes man av nån jävla traktor utanför huset, suck.. gick inte precis att somna om heller. Så gick upp och åt lite frukost, sen tog jag på mig springskorna och drog ut och sprang lite längs älven, men kunde inte springa så långt som jag tänkt pga mina skoskavsblåsor , så drog hem igen och hämtade cykeln, så blev en cykeltur på tre mil idag ist , verkligen hur skönt som helst. Nu har jag  precis tagit en lååång varm dusch. Nu vet jag inte riktigt vad som händer.. kanske träffa Sofie och Martin ikväll, vem vet ! Kanske blir bada också .. :)  nej nu ska jag fixa mat.. hörs !

cant stop thinking about you


/ linap           





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0