Måndag

Börjades med frukost och lite tv tittande. sedan drog jag ut på byn för att handla  hårnålar.. sedan drog jag hem till min kära vän Johan :D inte setts på evigheter känns det som, så det var kul att träffa han :D , fast han var ju inte allt för social, han skulle ju spela cs hela tiden.
-Vänta jag ska bara döda tio stycken
-FITTA
-Öj snart klar
-Bara 10 kvar  -_-
Sedan drog jag hem för att äta lite . Sen for jag hem till Martin och var med han och Sofie :) mycket trevligt. Sov även över hos dom . Vi såg på en skräck film som jag anser inte var så värst läskig,(ghostship) fast kan bero på att vi såg på den när det inte var så värst mörkt ute... vid 11 drog vi till Nässjön, dock badade inte jag, Martin och Totte gjorde.

Idag vet jag inte vad som händer , men det visar väl sig :D 

pusshej:* / linap



Johan !Sofie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0