Onsdag

Flytningen gick grymt bra , haha , i början när vi kom upp dit vi skulle starta blev det att blåsa upp madrasserna och gruva sig för att ge sig ut i det iskalla vattnet. När vi gått i och lagt oss på madrasserna och hunnit följa med strömmen så står det inte på förns jag åker in i en stor sten, madrassen fastnar och jag ramlar av, hahah, men tog mig snabbt upp igen, sen vare bara att köra vidare. Ingen som ramlade av på hela vägen. Vattnet var så jäkla kallt så gick inte att sträcka ut fingrarna till slut, men det var bara att bita ihop. Jossan gnällde mest under turen , hahaha hon frös så mycket och blabla, hennes äggstockar kunde frysa sönder så hon vela gå upp ;) haha puckounge :D <3 , när vi gått ilaand vare till att skynda sig hem och ställa sig i en varm dusch, mina tår var helt kritvita, ingen känsel där inte. haha men det vare värt, för hade grymt kul!
Efter duschen drog jag Hanna och Jossan till östäng och käkade, sen blev det självklart en glass efteråt. m u m s. Sen drog vi hem till jossan och slappade, provade kläder, pratade, och kika på lite olika bloggar. Nu sitter jag bara här typ, ska snart börja ladda om inför natten, jag, Jossan, Hanna och Ida ska nämligen sova borta , men ingen får veta vart ;) haha , önska oss lycka till , hoppas vi överlever natten. Nu kommer en massa bilder :D


/ linap

Kommentarer
Postat av: hanna

king dag, hoppas på ännu bättre kväll/natt ;) <3

2009-07-29 @ 19:56:40
URL: http://hannawesterling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, idioter ;) saknar dig gumma lilla.

2009-07-29 @ 20:51:05
URL: http://malinemilsson.devote.se
Postat av: lina

saknar dig med (L) måste hitta på nåt snart :)

2009-07-29 @ 21:00:00
Postat av: Simon (och victor lite ;)

haha får man fråga vart ni sov eller?;)roligt att ni kom till grundsand en sväng :D

2009-07-30 @ 02:48:28
Postat av: lina

haha xD vart sov ni själva? ;) haha ja det var kul :D

2009-07-30 @ 11:27:49
URL: http://linnapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0