regnregnregn

i fredags fick jag träffa Nea som jag inte sett på as läänge ! jag nea och ante hyrde twiglight (stavning?), riktigt bra film :)) borde ses ! efter filmen tog vi oss en liten promenixx, sedan begav vi oss till hagströmsplace och spelade plump, men vi pallade inte köra klart så vi gick och la oss ist, tre st i samma säng = riktigt varmt ! men treeevligt ! he he he.
Sen i lördags drog vi till Idre, mycke älvdalingar ! träffade även soooofie där <3
Idag har jag bara leget hemma och degat och sett på life of bryan <33 all kärlek till ryan :)) grym!! , och nu har jag precis sett klart på juno, den dög, men dt finns helt klart bättre filmer! neeej nu ska jag sova ! nattinatti

vart är du?? :/

/ linap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0