Stockholm !!


Har vart i Stockholm i fyra dagar,  fyra underbara dagar, har verkligen haft super roligt. Kan bero på mitt sällskap jag varit med , marcus :D .
Torsdagen : Uppstigning 5.00 för att sedan åka 5.45 för att hinna med tåget som gick 6.24. drygt. en låång tågresa. men när jag väl var framme så stod Marcus på perrongen och väntade på mig :D vi begav oss sedan till lägenheten på södermalm för att lämna min packning, sedan drog vi till grönan :D Vi träffade även några kompisar till Marcus som vi åkte lite karusell med :)
vi var på grönan i 11 timmar , hade verkligen skit kul. Åkte den ny karusellen, insane. Grymt härlig var den. Frittfall var nog den bästa ! Efter dom där 11 timmarna kan jag lova att man blir skapligt slut i benen, det ända man tänkte på att var att få komma hem till den nybäddade sängen som stod där hemma och väntade.  Kul dag!
Fredag: SHOPPING SHOPPING
Lördag: SHOPPING. På kvällen bestämde vi oss för att gå på bio, Harry Potter.  Så vi traskade iväg till medborgarplatsen för att köpa biljett och popcorn, då märke vi att det var ju en hel timme kvar tills filmen började, så vi satte oss i en trappa och väntade på att tiden skulle gå fortare. Till slut blev klockan sex ( då filmen skulle börja) , så vi gick in i salong 2 och letade efter våra platser, sedan stod det inte på förens filmen började :) och jag kna lova att filme var SUPER BRA ! :D efter filmen drog vi oss sakta hemåt, gjorde några stop längs vägen, bla på ica, i nån lekpark och på 7eleven för att köpa ben and jerry's , mums på den :*
Söndag: Hemfärd

Har haft grymt roligt. Nu blir det sängen, måste bli frisk har dragit på mig en dunder förkylning :(


Natti / linap






Kommentarer
Postat av: Sofie

bra att du hade kul! :D

2009-07-20 @ 20:50:00
URL: http://sofiegraws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0