Tisdag

Drog till östäng med Hanna runt ett, vi tog en glass och bara satt och pratade , sen runt tre blir vi sugna på en till glass så vi köper oss en till glass, haha. gott vare iaf! SOLEN tittade även fram på eftermiddagen, äntligen. Sen drog jag hem och käkade lite och försökte fixa lite på bloggen, haha ursäkta att headern ser ut som den gör.. ful ja vet, men den är inte klar på låååånga vägar..måste lära mig lite mer ;) haha aja, efter jag ätit gjorde jag nått som jag inte gjort på länge och som jag saknat enormt.. jag tränade fotboll :D åååh det var verkligen super kul , får se om jag ska träna vidare elr inte !  nu sitter jag här och svettas och borde nog gå och ta en dusch. Sen ska jag nog leka med Hanna , kulkul. Imorgon om vädret håller i sig blir det nog till att flyta madrass i älven med Ida, Jossan och Hanna, lite läskigt blire men det ska nog gå bra. nej nu ska jag duscha, ha det bra för det ska jag !

/ linap



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0