blåöga

skola, ganska slappt. Först musik, sen svenska och sist bf. orkar inte skriva så mycket om det. men fick iallafall mvg på musikprovet! :D

Runt sex så for jag och pappa ut och övningskörde, det är fan askul, pluss att det gick skit bra idag.
Sen blev det hem och stressa eftersom det blev cirkelträning med brudarna+marcus :D (y), idag vare skapliigt skoj. haha

I söndags när vi tränade bandy blev jag armbågad av joel, blev typ helt yr, sen när jag kom började det typ rinna var ur ögat, men blev inget mer med de. Nyss när jag hade duschat, såg jag att jag fått värsta blåögat :( plus tt det gör as ont ... hoppas de är borta tills imorgon.

ingen sovmorgon imorn eftersom vi ska typ ha som ett nationellt prov. drygt. kommer vara skit svårt.


syns as otydligt, ni ska se de live asså;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0