dont stop belivin

skolan suger så jävla mycket, pallar inte. Men Sofie, Johan och martin gör det värt att gå dit <3
orkkar inte plugga nånting längre, speciellt inte naturkunskap, det är verkligen det tråkigaste ämnet jag varit med om, plus att jag suger på de, så känns liksom som att det inte ens är nån ide att försöka lära sig de , för jag orkar inte ens fösöka lära mig de. fattar ändå inget.

Kom hem runt halv fyra idag, sne blev det hem och stressa , åkte till Mora igen vid kvart över fyra med Ida och Nea eftersom vi skulle på bio. När vi kom dit gick vi till kaffestugan och åt lite, tacotallriken var vidrig. sen kom även Oggy dit och joinade oss, sen gick vi vidare till bion :D trevlans.
" luftslottet som sprängdes" var väl inte precis den bästa , lite för seg kanske men värd att se, ettan och tvåan är klart bättre iallafall.
Efter filmen blev det lite prat, sen gick skjutsen hem.

Nu har jag precis krypit ner i sängen, love it.
Super trött så ska nog sova.!
Natttti

 


Kommentarer
Postat av: SOOOOOFIE

Jaa va vore skolan utan er??:o de skulle suga, så kul som vi har!!

2009-11-29 @ 12:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0