fortfarande ont i armen :(

falun idag, gick bra, men kännde mig riktigt trött eftersom jag inte sovit särsklit mycket inatt. kunde inte somna igår kväll eftersom jag fick biverkingar från sprutan, blev illamående, fick yrsel och armen gjorde så jävla ont. lyckades somna tillslut, men vakna kl 2 igen av att jag drömde värsta mardrömmen, det var as läskigt, låg och skakades och svettades i sängen, så gick upp och la mig hos mamma ist xD, haha, men blev inge mer sömn där, hade så jävla ont i armen plus att jag blev täppt i näsan, men aja..

Blev även en sväng till kupolen idag, handlade ett par springskor och ett par gympaskor , behövligt. blev även tre par leggins och en klänning. riktigt nöjd.

När jag kom hem blev det promenad med Ida, Nea, Ante, och Tina, trevligt.

Skola imorgon, kvartsamtal också :s

natti

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag och amanda såg dig jue :)

Kul att du hitta nå, själv tappade jag bort min påse med kläder x)

2009-11-24 @ 22:43:52
URL: http://hannawesterling.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag och amanda såg dig jue :)

Kul att du hitta nå, själv tappade jag bort min påse med kläder x)

2009-11-24 @ 22:44:03
URL: http://hannawesterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0