Fredag

Tillbringat hela kvällen med Ida, alltid lika skoj.
Hon slingade mitt hår, vi skulle fixa min utväxt. resultat blev väl sisådär, ganska mycke fläckar xD haha, men jag får väl gå runt med mössa om dagarna.
Vi har även sett Idol, FAN ATT RABIH ÅKTE! tänker inte se på de där programmet nå mer iår.

Kom precis hem efter ha varit ute och gått lite med Ida, det var as läskigt. Typ nästan vid backlundsskor så vare nån som stod ute och rökte på gården och glodde som fan på oss, sen typ när vi började gå så följde han typ efter och gick till andra sidan om huset där vi gick. Jag var as rädd. Jag och Ida fick lov att dela på oss eftersom hon skulle hem till sig och jag till mig. Vi pratade i telefon när vi gick så kändes trygt, fick även lov att springa på slutet xD trodde han skulle mörda oss.
Tror jag ska sova nu, måste tagga inför matchen imorgon ;) MORA-LEKSAND, hoppas på en repris från sist
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0