jajaaa

Skulle haft kvartsamtal imorse men läraren dök inte upp :S så jag och Johan satte uppe på bf och inte gjorde ett skit i tre timmar, men alltid lika skoj när Johan är med för han är så blåst .

När jag kom hem från skolan städade jag hela mitt rum, damsög, torka golver, bädda i nytt, renasade massa saker jag inte ska ha längre osv, så nu äntligen ser det lite snyggt ut.
Efter jag städat blev det brittgården för att se när ida och nea skulle presentera sig på scenen, kung var dom :*
Sen hem och se på greys.

Nu har jag damp för min dator är helt jävla störd. hade kunnat kasta den i golvet närsomhelt, så lika bra att jag stänger av den.

Nu ska jag sova, älskar att sova med nybäddad säng
natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0