Lördag

Blev sjuk i torsdags..hade huvudvärk och hals ont när jag vaknade på morgonen, men for till skolan ändå. fick sean lov att fara hem eftersom jag var helt kallsvettig. tog seadn feber på kvälen, hade 39 graders feber, sen när hag vaknade nästa morgon hade jag helt plötsligt 36.5 graders feber. Kände mig pigg osv, men var hemma från skolan.

Varit på öppethus idag på skolan, ganska tråkigt, kom typ inge folk och tittade på filmen vi skulle vi visa , blev mest att man gick runt på alla andra program och kikade.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer ;)..


IKVÄLL SKA JAG TA MIN SISTA SPRUTA :( känns ganska tråkigt faktiskt...



mina fingara när jag fryser.

Kommentarer
Postat av: Idaa

Haha shit va bilden ser läskig ut ;)

2009-11-14 @ 18:30:35
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0