Lördag

inte orkat uppdatera nå idag, har haft fullt upp.
Har iallafall varit på mora-leksand, åkte runt kvart i fyra för att jag skulle få nån biljett. Jag var bland dom första in i hallen, var max 8 pers där inne när jag kom, var ganska drygt att sitta där och vänta i över 1.5 timme, men folket rullade in hela tiden efter fem, tillslut vare fullsatt. Riktigt skoj när det är sådär många samlade på samma ställe, förutom att det blev så jävla trångt och värmen steg, svettades typ ihjäl. stämingen var även på topp, iallafall tills ungefär 5 minuter in i andra perioden då mora tappade allt, då slutade väl typ halva klacken att sjunga och leksandsklacken vaknade till liv. tyvär vann leksand med 2-6.
Direkt när man kom hem skulle team stefan sjunga sin sista låt i körslaget, dom var grymma! och dom är även i final nästa lördag, röstarösta.
Sen drog jag till ida, där var det fullt hus.
Sen for vi hem till neas place där vi skulle se på film, paranormaly activity, men då funkade inte Idas film så gurra fick lov att hem till sig och hämta den, då drog även johan och martin hem för dom orkade inte vara kvar. Tillslut fick vi tag på filmen, så vi klämde ihop i soffan och på golvet, jag,Ida,Sandra,Jona,Karre,Knuts,Gurra,Nea och ante.
seriöst den läskigaste filmen jag sett, jag är asrädd och svettas, kan inte sluta tänka på dom läskia scenerna.. SE ALDRIG DEN FILMEN!!!!!
får se om jag kommer kunna sova..

godnatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bara för att du säger se aldrig den filmen så vill jag ju sen den :D Haha, de verkar ju bra :)

2009-11-09 @ 18:18:39
URL: http://hannawesterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0