no air

palla att blogga? nej!
fattar inte hur man kan orka vara bloggerska och skriva 7-10 inlägg per dag, vart får dom all ork och insperation ifrån? fast är nog lite annorlunda när man man har 100.000 läsare per dag plus att man får en massa kommentarer. själv har jag ju inte riktigt så många läsare, men nästan ;)

inte orkat skriva nå idag.
vaknade runt elva, fick en dålig start på morgonen eftersom att jag blev arg på syrran direkt. hade damp utbrott på henne för att hon hade försökt vara snäll. förlåt <3
efter att tillslut blivit sams så tog jag en iskall dusch... sen hjälpte jag mamma med maten.
sen drog jag till sporthallen på Addes match, dom vann med 10-5 mot falun (y) brabra!!
Sen blev det hem och nörda lite dator.. sen kom Jona och Ida och hämta mig så for vi och handla .
Drog sedan vidare till Linnea, där resten av kvällen har spenderats. Blev först robinsson, och sen eragon :D mys.
En busig Ida, och två pruttande syskon ( nea, jeppe), fy fan vad vidriga dom är, men idag vare jeppe som var värst. uak.
Cykelturen hem med Ida är alltid en höjdpunkt, alltid lika skoj xD hahahaha.

Nu ska jag sova, imorgon blire hockey, mora-örebro.
Blir extra kul att kolla eftersom Calle ska spela ( mosters kille som spelar i Örebro), men hoppas såklart att mora vinner .

godnatt <3

 

kassa bilder jag vet.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Heeeeeeejjjjjjjja Öreeeeeeeeeeeeeeeeeebro!!!:)kram moster

2009-11-29 @ 07:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0