osis

blev en promenad med Ida,Nea,Tina,Tille och jennie, trevlans. blev en sväng runt industriområdet och sedan drog vi in och kikade på bj:s träning som vanligt. brudar ni är bäst.

gjorde nyss en smoothie som jag tänkte ha när jag skulle krypa ner i sängen och se på en film... men blev inte riktigt som planerat. för när jag la mig i sängen så ställde jag smoothien på nattuksbordet, sen skulle jag sträcka mig eftre telefonen som låg på bordet, men då råkade jag smälla till smoothien så den flög ner på golvet, rakt ner på mattan/golvet, rann på förlängningssladden, och på en massa andra föremål på golvet. så har setat och torkat upp smoothie i evigheter. plus att jag tog den största muggen jag hittade ikväll, så blev as mycket att torka. så nu är jag sur. stängde av filmen dirr.
nu ska jag se paradise sen ska jag fan sova.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Idaa

Haha osis ;)

2009-11-16 @ 22:02:56
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0