Replay

Cirkelträningen gick bra, börjar bli så himla mycke folk där nu,  vilket blir både drygt och skoj.
Har nyss sett på desperet housewifes och druckit en aaaas god hallon smoothie.
Imorgon har jag sovmorgon till kvart över ett, men kommer till skolan klockan tio. så jävla tråkigt, plus att både martin,johan och sofie är sjuka, men tror jag ska gå upp på bf och jobba lite med de enskilda arbetet.
Tror vi kanske ska spela bandy imorgon kväll :D
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite bloggar sen ska jag sova.
Natti



Kommentarer
Postat av: Linnea

Uan så duktun du ir kulla ;) Hhahah :) Godnattiiss :) love u <3

2009-11-10 @ 22:12:12
URL: http://linneahagstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0