Söndag

Tillbringade hela kvällen igår med Ida, alltid lika skoj.
Först kikade vi körslaget, tråkigt att inte teamstefan vann,istället vann äckelola, extra surt eftersom det bara skiljde en procent mellan dom. menmen. Sen la vi oss och kikade på die hard, men vi tittade inte klart eftersom att båda häll på att somna, så Ida gick hem. Blev enhel del skratt under kvälllen (y), och stackars Ida som var ledsen :( .. ;)

Vaknade tidigt imorse, kvart i tio. Legat och sett på film hela morgonen eftersom jag vaknade med en fruktansvärd huvudvärk.. har fortfarande lite ont men går nog över snart hoppas jag.
Jag har nyss varit och övningskört för första gången, hahahahahaha. gick inte så värst bra ;) men tar nya tag .
Får se om jag ska fram och se på team stefan sen elr inte..
kanske blir bandy ikväll också, men vet inte om jag känner mig 100 procent frisk än.
LEDIG imorgon iaf, sköööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0