sweeet

for ut och övningskörde lite till runt fem, och då gick det as bra måste jag säga, haha.
Sen runt sex gixk jag och Ida fram på byn och kollade på team stefan :D, oliver kom också :). men kören vaer så jävla sega på att komma, så jag och Ida hann bara höra en låt sen fick vi lov att fara på bandy träning, idag var vi skapligt många där, jag,ida,nea,coach,sandra,jeppe,ante,joel,kevin. Det var skoj (y), extra bra eftersom vi kunde spela "riktigt" då, alltså två målvakter och tre mot tre.

När jag kom hem tog jag en dusch, sen blev det paradise hotel, så kul att det har börjat igen, för de programet är helt sjuk, och så jävla bra.
har precis sett klart på en film nu, funderar på om jag ska sova eller träffa johan en sväng.
imorgon ska jag försöka sova aaaslänge!

gick nyss till kylskåpet och skulle plocka fram min spruta, såg att den inte låg där, då kom jag på att jag tog ju min sista igår ... bajs :(

Aja, godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0