the smile on your face

Varit ute och gått med Ida,Nea,Tina,Tille,Jennie och fredrik, riktigt mysigt. vi stannade även till på en bondgård och hälsade på kossorna, blä. mina vantar stinker vider kossa. haha. jag nea och ida stannade och kikade på hockeyträningen sen! när vi gick hem sen blev det en massa buus. NI ÄR BÄST.
när jag kom hem gjorde mig en smoothie sen kröp jag ner i soffan och såg på fotbollsgalan med pappi.
har precis krypit ner i sängen, hade tänkt lägga mig tidigt eftersom jag var vaken alldelses för länge inatt.

jag berättade ju häromdan att det var nå äckel som la till mig på facebook, han som vela gifta sig med mig, haha. Idag vare en till såndär som addade mig, dom var kompisar och kom båda ifrån Istanbul, helt störd. började säga samma saker som den där andra. han tycke jag var en riktigt sexig kvinna, han undrade även om jag gillade sex och vilka ställningar jag tyckte var skönast.
vider. sa att han att han var för ful för mig sen tog jag bort han, men han lade till mig lika snabbt igen.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Idaa

HAHAA JÄVLA CP:N SOM ADDAR DEJ!. Kossorna är sööta! Ily <33

2009-11-09 @ 22:54:26
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/
Postat av: Linnneea :D

Läskiga gubbar ;o hahah vi är bäst :* ily<33

2009-11-10 @ 15:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0