underbar dag.

orkade inte blogga npt igår, men först skola, och kvällen tillbringades med Ida. (y)

Sov till halv tolv imorse, skönt. Fick ett sms runt tolv  av Nea där det stod att jag skulle göra mig iordning och gå till Amanda till klockan tre. fattade ingenting men gjorde som det stod. När jag kom dit hade Nea,Ida och Amanda lagat tre rätters, först räkmacka, sen tacopaj och sist dajmtårta. asgott. efter maten skulle vi tydligen åka nånstanns, så dom satte på mig en ögonbindel och sedan ledde dom mig till bilen och sedan åkte vi, emil som körde btw. hade inte en aning vart vi var på väg eftersom dom åkte runt en massa för att yra bort mig. men trodde att vi var på väg till evertsberg eller orsa. men helt fel hade jag. när vi framme fick jag inte ta av mig bindeln, utan dom gick och ledde mig. fick även ha nån ful mössa på mig.sen gick nea igenom nå buskar med mig och sen rakt in i ett träd, gjorde as ont, bet mig i tungan så fick ett sår, kom as mycke blod :(. sen gick vi in nånstanns, kände att det lukta popcorn, så gick vi i nån smal gång, hörde en massa röster och jag snubblade på en massa fötter. sen tpg dom av bindeln, visade sig att vi var i mora på biografen. var as mycke folk, och alla bara glodde, lite små pinsamt . haha. Vi kikade på New moon, vi fick sitta allra längst fram, lite drygt ibörjan men man vande sig. sen hämta Emil och Evve hos, sen åkte vi hem.

Nyss spelat bandy.

Tack brudar för ikväll, ni är bäst. Hur många vänner gör såhär egentligen?
Jag älskar er

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hihi, ni är bäst! och de blev en kul kväll :D <33 love U <3

2009-11-22 @ 12:09:46
URL: http://linneahagstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0