blogg.se är seegt som alltid.

sjukt trött imorse, måste börja lägga mig tidigare.
så jävla mycke läxor nu, inte van vid de, typ 5-6 veckor tills nästa vecka, därav 4 prov. vi har aldrig haft så många läxor, menmen man ska väl inte klaga.
Idag blev det först skola, kom hem runt fyra, gick ut och gick med Linnea och hennes mamma runt sex i en timme, super skönt och trevligt.
Har nyss sett på svenska hollywood fruar, sista avsnittet, tråkigt.

Jag har as ont i magen, för idag på idrotten skulle jag och Johan se vem som kunde sparka sitt ben högst upp i luften.
Jag hade upp min arm uppåt så högt jag kunde så skulle Johan se oom han kunde nå den, så han tar fart med benet allt han kan. istället för att träffa handen sparkar han mig i magen allt han kan, aj, gjorde as ont, hahaha, är värsta röd på magen och när jag skulle duscha sved det som faan.
nej nu ska jag sova.
Godnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0