det löser sig?

fan vad jag älskar min säng, musik och mina vänner.
Var fram på invigningen av nya dalgatan med Linnea och Ida vid sex, team stefan uppträde och klipptde av "invigningsbandet".
Sen efter det så bjöd kommunen alla på en liten pizza. sen cyklade vi hem igen. Linnea for på graven en sväng så jag drog hem, sen vid halv åtta gick jag och Linnea ut och gick, var riktigt skönt. Var skapligt kallt med luften var värsta skön.
Klockan nio tittade jag på "inlåst", Linnea tippsade mig, måste säga att det var faktiskt riktigt bra, man blir lite berörd eller vad man ska säga. det tycker jag ni ska titta på nästa vecka.
nu ska jag sova, får damp på min dator.
Godnatt

Här kommer en film när team stefan sjunger "jag ringer på fredag". lyssna och njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0