baby your the one that i want

Pingis med Ida,Jeppe,Knuts,Sonny och Johan, skoj. mitt hår stinker pojk parfym eftersom jeppe hällde en parfym flaska i mitt hår när jag hämtade han... cp. Svider som fan på min rygg av alla bollar.

Sitter och läser lite olika bloggar just nu, en som jag fastnade lite extra för är några vänner som skriver en minnes blogg om deras bästa vän som bliev mördad i juni, det är helt sjukt. slutade med att jag sitter här och gråter. http://minneavtherese.blogg.se .

Jag har så mycke känslor inom mig, alltid på kvällarna kommer allting fram, jag lägger mig jämt i sängen, sätter på sån musik som jämt provecerar fram saker jag blir ledsen av, vet inte varför det blir som det blir, tänker på saker som jag saknar, saker som jag önskar fanns i mitt liv justnu. Jag ska sluta tänka på saker som jag saknar eller inte har för tillfället, ska glädjas åt allting bra jag har i mitt liv, jag har en familj som jag älskar, vänner som alltid finns där, som alltid bryr sig, som jag kan vara mig själv med och alltid skratta med, dom får stå ut med mina schizofren vändingar, står ut med mig när jag är som surast och bara gnäller, dom finns där i alla lägen och jag litar på er till hundra procent.
jag klarar mig utan en honom vid min sida, iallafall ett tag till, visst det finns stunder då jag önskar att jag hade nån jag bara hade kunnat lägga mig ner och mysa med, som älskar mig för den jag är. är det inte killar som är hjärtekrossare?nej inte alla, finns nån underbar jävel där ute tror jag. men han dyker nog upp snart, hoppas jag. jag har ganska lätt för att få känslor för folk vilket kan vara sjukt jobbigt, men har aldrig upplevt den riktiga "förälske" känslan, jag väntar på den. finns förhoppningsvis någon för mig också, right?


... nu ska jag sova. Godnatt.




Kommentarer
Postat av: Idaa

Du är bra Lina! För mig betyder du så sjukt mycke! Love you // Ida

2009-10-28 @ 01:58:45
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du är perfekt som du är! :) Snart hittar du han, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Han dyker upp :*



Bästavän <3 Tack för att du finns, puuusszzz

2009-10-28 @ 19:02:53
URL: http://linneahagstrmm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag brukar också lyssna på värsta depp musiken på kvällen så man blir värsta ledsen, vet inte varför.. Det är sjukt jobbigt :(

Du kommer hitta han snart,finns här för dig :)

2009-10-28 @ 22:01:18
URL: http://hannawesterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0